In Biblie se gasesc multe contradictii. De exemplu, in Geneza 1:20,21 si Geneza 2:19 exista o contradictie despre ordinea in care au fost create lucrurile pe pamant si cat de satisfacut este Dumnezeu de rezultatele sale.
Crestinii nu sunt de acord cu aceste contradictii biblice si spun trebuiesc luate metaforic, privite in context sau apeleaza pur si simplu la “misterioase sunt caile Domnului”.
Iata doar cateva din totalul de peste 140 contradictii evidente din noul si vechiul testament:
Contradictii biblice despre doctrinele teologice:
Dumnezeu e atotputernic
Matei 19:26
Dar Iisus, privind la ei, le-a zis: La oameni aceasta e cu neputinţă, la Dumnezeu însă toate sunt cu putinţă.
Dumnezeu nu este atotputernic
Judecatori 1:19
Domnul a fost cu Iuda; şi Iuda a pus stăpînire pe munte, dar n’a putut să izgonească pe locuitorii din cîmpie, pentrucă aveau cară de fer.
Exista doar un singur Dumnezeu
Deuteronom 6:4
Ascultă, Israele! Domnul, Dumnezeul nostru, este singurul Domn.
Exista mai multi Dumnezei
Geneza 1:26
Apoi Dumnezeu a zis: ,,Să facem om după chipul Nostru, după asemănarea Noastră; el să stăpînească peste peştii mării, peste păsările cerului, peste vite, peste tot pămîntul şi peste toate tîrîtoarele cari se mişcă pe pămînt.
Geneza 3:22
Domnul Dumnezeu a zis: ,,Iată că omul a ajuns ca unul din Noi, cunoscînd binele şi răul. Să -l împedecăm dar acum ca nu cumva să-şi întindă mîna, să ia şi din pomul vieţii, să mănînce din el, şi să trăiască în veci.
Dumnezeu este vazut si auzit
Geneza 3:9,10
Dar Domnul Dumnezeu a chemat pe om, şi i -a zis: ,,Unde eşti?”
El a răspuns: ,,Ţi-am auzit glasul în grădină; şi mi -a fost frică, pentrucă eram gol, şi m’am ascuns.”
Dumnezeu este invizibil si nu poate fi auzit
Ioan 1:18
Nimeni n’a văzut vreodată pe Dumnezeu; singurul Lui Fiu, care este în sînul Tatălui, Acela L -a făcut cunoscut”
Ioan 5:37
Şi Tatăl, care M’a trimes, a mărturisit El însuş despre Mine. Voi nu I-aţi auzit niciodată glasul, nu I-aţi văzut deloc faţa;
Timotei 6:16
singurul care are nemurirea, care locuieşte într’o lumină, de care nu poţi să te apropii, pe care niciun om nu L -a văzut, nici nu -L poate vedea, şi care are cinstea şi puterea vecinică! Amin.
Contradictii biblice despre percepte morale:
Furtul incurajat
Exod 3:21,22
21. Voi face chiar ca poporul acesta să capete trecere înaintea Egiptenilor; şi, cînd veţi pleca, nu veţi pleca cu mînile goale.
22. Fiecare femeie va cere dela vecina ei şi dela cea care locuieşte în casa ei, vase de argint, vase de aur, şi haine, pe cari le veţi pune pe fiii şi fiicele voastre. Şi veţi jăfui astfel pe Egipteni.
Exod 12:35,36
35. Copiii lui Israel au făcut ce spusese Moise, şi au cerut Egiptenilor vase de argint, vase de aur şi haine.
36. Domnul a făcut ca poporul să capete trecere înaintea Egiptenilor, cari le-au împlinit cererea. Şi astfel au jăfuit pe Egipteni.
Furtul interzis
Levitic 19:13
Să nu asupreşti pe aproapele tău, şi să nu storci nimic dela el prin silă. Să nu opreşti pînă a doua zi plata celui tocmit cu ziua.
Exod 20:15
Să nu furi.
Omuciderea incurajata
Exod 32:27
El le -a zis: ,,Aşa vorbeşte Domnul, Dumnezeul lui Israel: ,Fiecare din voi să se încingă cu sabia; mergeţi şi străbateţi tabăra dela o poartă la alta, şi fiecare să omoare pe fratele, pe prietenul şi pe ruda sa”
Omuciderea interzisa
Exod 20:13
Sa nu ucizi.
Femeile nu au drepturi
Geneza 3:16
Femeii i -a zis: ,,Voi mări foarte mult suferinţa şi însărcinarea ta; cu durere vei naşte copii, şi dorinţele tale se vor ţinea după bărbatul tău, iar el va stăpîni peste tine.
1 Timotei 2:12
Femeii nu -i dau voie să înveţe pe alţii, nici să se ridice mai pe sus de bărbat, ci să stea în tăcere.
1 Corinteni 14:34
Femeile să tacă în adunări, căci lor nu le este îngăduit să ia cuvîntul în ele, ci să fie supuse, cum zice şi Legea.
Femeile au drepturi
Judecatori 5:7
Căpeteniile erau fără putere în Israel, fără putere, Pînă cînd m’am sculat eu, Debora, Pînă cînd m’am ridicat eu, ca o mamă în Israel.
Faptele Apostolilor 21:8,9
8 A doua zi, am plecat şi am ajuns la Cezarea. Am intrat în casa lui Filip evanghelistul, care era unul din cei şapte, şi am găzduit la el.
9 El avea patru fete fecioare cari prooroceau.
Resurse:
Contradictii biblice – Infidels.org
Contradictii biblice – Evilbible.com
Biblia online


{ 47 comments… read them below or add one }
#1 @ionica:
Din comentariul tau, rezulta (in)toleranta crestina referitoare la moduri de gandire sau abordare diferita. Vino cu argumente daca vrei sa demonstrezi ceva.
@ionica:
Da, bineinteles. Pe de alta parte, pentru un geniu ca tine lucrurile stau cu totul altfel. Doar un intelectual sofisticat de talia ta intelege ca totul are sens si coerenta in Cartea Cartilor. Iti multumim ca ne iluminezi. Se vede foarte clar cat de vasta e eruditia ta, dupa lungimea propozitiilor si numarul cuvintelor din vocabular. Cat despre ideile exprimate aici pana acum – geniale.
PS: A fost o ironie (vezi in DEX definitia).
Nici primul si nici ultimul care doar isi satisface partea uneori tulburata a constiintei,cautand exact argumentele necesare pt un somn bun si nicidecum concluziile unor cercetari proprii:) Exista cei prefacuti(majoritatea),care se mint platind religia intr-un fel sau altul,sau parerea mea…cam 98% dintre cei prezenti la o inviere,tinand lumanarea in mana,ori facand banala plimbare in jurul bisericii cu o fatza evlavioasa,cand defapt evenimentul clar e betia de dupa…betia in masa.Ii pot intelege pe unii doar pt ca de fapt asa invatza ortodoxismul plin de sine din fasha.Mai exista cei lasi(ca si autorul),care intorc spatele brusc.N-au curaj nici macar sa intre intr-o biserica unii,desi i-ar atrage.Simtind vina,de orice fel ar fi,prefera anturaj smecher sau bancuri cu religie.Prefera fuga de orice fel:)Si mai exista adevaratii atei.Candva eram si eu unul dintre lasi,pana cand cineva mi-a spus ceva de genul:”Un ateu adevarat,e cel mai aproape de adevar defapt,el cautand sa-si argumenteze ideile facandu-si propria cercetare”;) Intr-un an am colindat toate religiile si bisericile,mi-am adunat o biblioteca de carti,terminand fascinat de logica bibliei si bucuros ca pot spune”exista dumnezeu”:)
#4. osi:
“Intr-un an am colindat toate religiile si bisericile,mi-am adunat o biblioteca de carti,terminand fascinat de logica bibliei si bucuros ca pot spune”exista dumnezeu”:)”
Si totusi nu vezi contradictiile biblice scrise in articol. Imi place (i)logica crestina
Daca imi permiti iti voi combate toate “CONTRADICTIILE”
omnul Dumnezeu a zis: ,,Iată că omul a ajuns ca unul din Noi, cunoscînd binele şi răul. Să -l împedecăm dar acum ca nu cumva să-şi întindă mîna, să ia şi din pomul vieţii, să mănînce din el, şi să trăiască în veci.
PRIMA:Dumnezeu e atotputernic
Matei 19:26
Dar Iisus, privind la ei, le-a zis: La oameni aceasta e cu neputinţă, la Dumnezeu însă toate sunt cu putinţă.
Dumnezeu nu este atotputernic
Judecatori 1:19
Domnul a fost cu Iuda; şi Iuda a pus stăpînire pe munte, dar n’a putut să izgonească pe locuitorii din cîmpie, pentrucă aveau cară de fer.
Te-as ruga sa cauti direct versetele in biblia ortodoxa!!!Si sa citesti aceasta!atunci te vei lamuri!!!
A Doua:Nu este asa versetul
CI VERSETUL REAL ESTE ASA :2. Şi a zis Domnul Dumnezeu: “Iată Adam s-a făcut ca unul dintre Noi, cunoscând binele şi răul. Şi acum nu cumva să-şi întindă mâna şi să ia roade din pomul vieţii, să mănânce şi să trăiască în veci!…”
Si urmatorul verset face sa se inteleaga aceste cuvinte:. De aceea l-a scos Domnul Dumnezeu din grădina cea din Eden, ca să lucreze pământul, din care fusese luat.
Asadar cerceteaza biblia si nu ereziile!!!
A treia:Dumnezeu este vazut si auzit
Geneza 3:9,10
Dar Domnul Dumnezeu a chemat pe om, şi i -a zis: ,,Unde eşti?”
El a răspuns: ,,Ţi-am auzit glasul în grădină; şi mi -a fost frică, pentrucă eram gol, şi m’am ascuns.”Nici acest verset nu este cel real!
CI ACESTA E: Şi a strigat Domnul Dumnezeu pe Adam şi i-a zis: “Adame, unde eşti?”
10. Răspuns-a acesta: “Am auzit glasul Tău în rai şi m-am temut, căci sunt gol, şi m-am ascuns”.
Iar ” contradictia” este dupa tine:Nimeni n’a văzut vreodată pe Dumnezeu; singurul Lui Fiu, care este în sînul Tatălui, Acela L -a făcut cunoscut”
Acest verset din urma ti-l clarific cu urmatoarele versete!
9. Şi aceasta este mărturia lui Ioan, când au trimis la El iudeii din Ierusalim, preoţi şi leviţi, ca să-l întrebe: Cine eşti tu?
20. Şi el a mărturisit şi n-a tăgăduit; şi a mărturisit: Nu sunt eu Hristosul.
21. Şi ei l-au întrebat: Dar cine eşti? Eşti Ilie? Zis-a el: Nu sunt. Eşti tu Proorocul? Şi a răspuns: Nu.
25. Şi l-au întrebat şi i-au zis: De ce botezi deci, dacă tu nu eşti Hristosul, nici Ilie, nici Proorocul?
26. Ioan le-a răspuns, zicând: Eu botez cu apă; dar în mijlocul vostru Se află Acela pe Care voi nu-L ştiţi,
27. Cel care vine după mine, Care înainte de mine a fost şi Căruia eu nu sunt vrednic să-I dezleg cureaua încălţămintei.
Acum ai inteles de fapt pe cine nu cunosteau desi erau scrise profetii?
Nu merita sa contimui a combate!In plus iti mai zic ceva!Dumnezeu e unul singur intreit in persoana
umnezeu Tatal ,Dumnezeu Fiul si Dumnezeu Duhul Sfant!!Cerceteaza adevarul si nu ereziile sectelor!
Se pare ca mi-a crescut un troll … unul fundamentalist. Asta este … riscul meseriei … iese cu foarfeca
Ca sa-ti raspund … nu stiu in care din alea 200.000 variatiuni ale bibliei ai gasit tu Judecatori 1:19 sa sune diferit, pentru ca in versiunile actuale ale bibliei ortodoxe si a altor confesiuni textul este cel din postare.
http://www.biblia-ortodoxa.ro/vechiul-testament/cartea-judecatorilor/
http://www.biblia-online.info/biblia-online/judecatorii.pdf
http://www.biblegateway.com/passage/?book_id=7&chapter=1&version=31
Prin ilogica crestina tu vrei demontezi niste contradictii cu alte pasaje din aceeasi carte. Bineinteles ca pentru tine toate pasajele alea au caracter de adevar absolut, si oricum le-ai combina si recombina intre ele poate demonta orice contradictie, inclusiv aia cu pamantul plat si cu colturi. E total logic in ilogica crestina.
Ar trebui sa consulti si un manual de logica de clasa a 9-a ca stai prost cu pricepatorul.
Iar pentru cei care au pus mana de la mana si au scris biblia, ar trebui sa aibe minime cunostinte de logica pentru ca logica a fost “inventata” tot cam prin aceeasi perioada cu scrierea bibliei (in jur de anul -400) . Si mai grav este cazul pe care il sustineti voi (drept credinciosii) ca dumnezeu a dictat biblia. Dovedeste clar ca dumnezeu e un zeu prost, incult si analfabet.
Macar de ar fi avut “bunul simt” sa puna pasajele alea intr-o ordine “perfecta”, logica si consistenta sa ne dea noua, necredinciosilor, mai mult de munca in arata falsitatea “cuvantului domnului”.
“s-a inventat logica”?
)
Sint aproape convins ca daca te mai gandesti de 2 ori,nici tu nu crezi ce-ai spus:)
In ce priveste raspunsurile.eu sint gata sa raspund in parte fiecarui verset citat de tine.Am atata spatiu?
Nu s-ar fi inventat logica daca nu exista ratiunea omului si implicit daca Dumnezeu nu ne oferea ratiunea….Omul doarme azi ….. sub pecetea mortii sale spirituale….Imi e mila de voi ,pentru ca e mai usor a zice ca nu e Dumnezeu pentru voi decat a demonstra voi insiva ca nu exista!Dar fie asa cum a fost scris asa se intampla!In zilele viitoare omul se va intuneca si se va face ca diavolul la fire…..(doar ca diavolul nu are trup in care sa pacatuiasca)Exista contradictii cu sectele care au modificat biblia dupa pofta pantecelui ,pentru ca omul nu simte adevarul lui Hristos…..si de aceea l-a falsificat dupa bunul plac….Eu cred in ceea ce am spus ,pentru ca m-am nascut in credinta cea adevarata si am simtit pe Dumnezeu in viata mea…Biblia a fost scrisa sub inspiratia Duhului Sfant !Cel ce nu cunoaste pe Dumnezeu e mereu contra lui ….numai ca tot acelasi Dumnezeu este Judecator drept ….Nu e posibil sa fi fost mai multi zei care sa f i creat “cate ceva de fiecare” !Numai cand privesti natura gasesti raspunsul….Vai de noi pacatosii ….caci am uitat sa spalam pacatele noastre….cu lacrimi….Vai de aceea care mor impotriva lui Dumnezeu mare osanda ii asteapta…Acum normal ma puteti face prost ,idiot,si in toate felurile ….dar dupa moarte veti vedea cu ochii vostri si va veti umple de amaraciune….pentru ca Dumnezeu va va lasa prada infernului….Si nu sunt mai grele suferintele prin foc cat lipsa lui Dumnezeu ,caci iadul e neputinta de a mai putea iubi!
Exista doar un singur Dumnezeu
cand se spune "Noi" se refera la cele trei persoane din Sfanta Treime : Tatal, Fiul si Duhul Sfant.
Dumnezeu este vazut si auzit: versetul citat de tine arata ca Dzeu este auzit, nu vazut
Dumnezeu este invizibil si nu poate fi auzit: versetul citat d tine arata ca acei oameni carora se adresa Ioan nu l-au vazut nici auzit vreodata pe Dzeu.
unde-i contradictia?
Furtul este interzis in biblie. La iesirea poporului Israel din Egipt poruncile nu fusesera inca date. Si chiar daca ar fi fost, numai Acela care a dat o Lege poata sa o si scoata, nu?
Sa nu ucizi.
Moise a spus ceea ce a primit d la Domnul si, cum am mai spus mai sus, Cel ce a dat o Lege poate sa o si scoata.
Femeile au drepturi. Barbatul este capul femeii, si i se porunceste sa-si iubeasca femeia cum si-a iubit Hristos biserica si si-a dat viata pt ea(efeseni 5:25, pana la v33 d fapt). Femeii nu ii este ingaduit sa vb in biserica. Debora a fost judecatoare in perioada VT, era sub Lege. Cei din NT sunt sub har, sub noul legamant.
nu scoateti versete din context… scotzand paragraful din context astfel se ajunge la erezii… aveti mare grija!
Jhon genialul,Catalin si trestul traumatizatilor de frica divina,puteti sa imi explicati si mie de ce Dumnezeu care vede si aude tot a dedus ca Adam a mancat din pomul cunoasterii.Aaaa facea pe misteriosul.Mai tarziu a vazut in om un rival si cum el il facuse doar asa de experiment l-a considerat un experiment esuat si l-a indepartat.Apoi pe Dumnezeu atotstiitor il interesau mult jertfele dar prefera animale asa ca, fiind oier Abel i-a jertfit miei si i-a facut o deosebita placere Domnului dar saracu Cain era plugar si i-a adus ceva zarzavaturi aza ca lui Dumnezeu cel drept si bun nu i-a convenit jertfa. Si mai tarziu Cain pleaca din zona si isi ia nevasta ,numai Dumnezeu stie de unde.Presupun ca trecand cateva zeci de ani de la Adam Dumnezeu a mai experimentat pe ici pe colo cativa oameni ca altfel ar fi tare necurata treaba,ar insemna ca sarmanul Cain a facut acte incestuoase.Mai tarziu Domnul s-a tot aratat lui Avram pentru ca se stie ca aveau o relatie speciala.In fine, fara a scoate nici un paragraf din context mie nu imi par logice actiunile unei fiinte care se presupune ca este atotputernica, atotstiitoare si DREAPTA.
Eu nu sunt un mare teolog…insa iti pot explica fiecare "contradictie"…..dar dac u vrei sa descoperi contradictii…nu are rost sa ma mai obosesc….
Si eu pot sa-ti demonstrez Ivri ca multe profetii din biblie sunt scoase din context si daca o profetie care este mincinoasa inseamna ca si matei din noul destament e un profet fals.
Aberatii ,traitii intr-o lume nebuna si voi spuneti,dumnezeu o s-a ma apere .
Dumnezeu nu exista e o inventie a evreilor la fel ca ceilaltii zei ale celorlate religii.
La om ii este frica de moarte si i sa bagad cu viata vesnica dupa moarte ,egiptenii credeau in viata dupa moarte si de acolo or luat evrei ideea.
Biblia e o poveste plina de legende si miturii, e opiumul omului.
Atei in lume is mai numerosi decat voi credinciosii 4 miliarde te ateii.
ATENTIE.
In biblie sunt mult mai multe greseli si contradictii, depinde de pregatirea cititorului.
Luca 19:27 isus cere moartea celor ce nu cred in el.
Libetatea credintei este interzisa de biblie.
Biblia este sexista si este impotriva drepturilor omului. 1Timotei 2:9
a, si sa inteleg, ca … o scoatem si o bagam cand avem noi chef, nu? pe legea aia…
hai dom'le ca esti penibil cu explicatiile tale irationale de 3 lei!
ca asa si la noi se dau legi, insa cei ce o fac pot sa le scoata si sa le bage cand au ei chef nu?
nu exista asa ceva! dumnezeu e obiectiv si impersonal, nu exista exceptii si favoruri! ce faci, aia primesti, chiar nu e evident??
"ce faci, aia primesti, chiar nu e evident??" … chiar nu e asa evident … ce-a facut un copil mic de a avut ghinionul sa se naasca cu sida intr-o tara saraca din Africa ?
sau "mentally challanged"?
doamne….treburile stau in felul uramator nu exista dumnezeu si nici diavol! credintza este pusa din cele mai vechi timpuri ale lumii de catre un om intelept…..el a stiut de ce o pune! ca sa ajute omenirea….de obicei un om cand reuseste ceva ii da credit lui dumnezeu sau cand e suparat zice ca dumnezeu este cu el si trece mai usor peste asa! toata treaba e in subconstient…..! ganditiva si voi! daca dumnezeu este atotputernic atotstiutor atotintelept….nu stia ce o sa urmeze dupa ce ne creeaza pe noi? adica: razboaie, crime, violuri, ciuma, pedofilie,sinucideri! se zice ca sumtem copii lui….! ok hai sa facem un test! imaginativa ca aveti voi 10 copii si copii aia fac toate lucrurile de leam mentionat eu mai sus! voi o sa stati cu pl-an sus fara sa faceti nimic? tre sa fii prea prost sa crezi in dumnezeu sicer cu tot respectul! sau sa zicem asa prin absurd ca exista prostu` va dati seama ce minte bolnava are? de ce nea creat sa ne chinuim? sa ne omoram intre noi ptr teritorii? sa murim de diferite boli? daca stam sa ne gandim biserica e plina de insemnuri "satanice"! oameni intinsi pe cruci cu cuie in mana ce inseamna? ceva bun si linistitor? nu cred! eu zic asa daca dumnezeu chiar exista cred ca el e adevatul diavol si nea creat doar sa aiba peste cine domnii ! si din pacate nu mai exista o forta a binelui!
Dragii mei prieteni ,Dumnezeu ,prezenta Lui,poate fi cunoscuta cind privesti la complexitatea vietii naturale ,complexitatea omului ca fiinta,si raportarea oricarei culturi ce a existat vreodata la o lege/legi morala/e.Doar dupa ce ai muncit pina la agonie pentru a-ti clarifica aceste lucruri va aseza-ti intr-o zona ce ar putea fi benefica cunoasterii Lui .E primul pas spre dobindirea lui”EU CRED”
EvilBible.com is Dead
Large portions of evilbible.com have been considered, dissected and declared
fallacious on very many levels.
Two examples of this fact are as follows:
Whilst besmirching the Bible for allegedly commanding rape evilbible.com,
for some odd reason, neglects to mention the most relevant biblical text
related to the biblical view of and law about rape. Why this omission? Who
knows, but it would certainly have gotten in the way of a good session of
emotive expression of prejudice-it would have discredited evilbible.com to
reference this most important text. Indeed, those annoying little facts have
an annoying way of getting in the way of good fallacious assertions.
Whilst besmirching the Bible for allegedly commanding human sacrifice
evilbible.com, for some odd reason, neglects to mention that the Bible does
not command but condemns human sacrifice. Evilbible.com, for some odd
reason, neglects to mention that when the Bible reports that human
sacrifices did take place they were carried out by Gentile Pagans who were
not worshiping the God of the Bible but various false gods. When “Jews” were
performing human sacrifices it was only when they turned away from the God
of the Bible and joined Gentile Pagans in worshiping various false gods.
Yet, in typical militant activist atheist fashion, evilbible.com does not
condemn Gentile Pagans but only condemns the Jews.
Further evidence of this is found at this URL:
http://atheismisdead.blogspot.com/2009/07/evilbiblecom-is-dead.html
Exista un singur Dumnezeu sau mai multi?
Pt autor:nu este nici o contrazicere aici ci doar faptul ca nu cunosti Biblia.In Ioan ni se spune ca Domnul Isus a fost la inceputul creatiei.
Ioan 1:1. La inceput era Cuvantul, si Cuvantul era cu Dumnezeu, si Cuvantul era Dumnezeu.
2. El era la inceput cu Dumnezeu.
3. Toate lucrurile au fost facute prin El; si nimic din ce a fost facut, n’a fost facut fara El.
14. Si Cuvantul S-a facut trup, si a locuit printre noi, plin de har, si de adevar. Si noi am privit slava Lui, o slava intocmai ca slava singurului nascut din Tatal.
Din vs 14 rezulta clar ca la Domnul Isus se refera pt ca s-a facut trup adica a luat corp uman si a venit pe pamant dar a participat si la crearea universului.
Alt verset:Eu si Tatal una santem.” (Ioan.10:30).
Dumnezeu este prezentat in 3 dar care alcatuiesc un intreg:Tatal,Fiul si Duhul Sfant.Acest lucru nu pot sa il explic cum persoana Dumnezeului Viu si Adevarat nu poate fi explicata.
De asta in Geneza se refera la ”Noi” adica Dumnezeu Tatal,Dumnezeu Fiul Si Dumnezeu Duhul Sfant!
sa vedem… dumnezeu cel atotputenic, poate face orice…petru ca e atotputernic. dar o greutate atat de mare incat el insusi sa nu o poata ridica ar putea face? desigur…e atotputernic deci o poate face…. dar oare o poate ridica?
Ce-mi plac crestinopatii care se agita dupa ce ii ataci


Daca vrei sa mai faci misto de fraieri, ia aici dita-mai sursa de inspiratiune
“Lexiconul erorilor biblice” — un nene, pagan d-ala din occident, care a termina teologia (oooh, are doctorat in zanologie) si care acum scoate in evidenta ceea ce scolastica n-a reusit sa explice + erorile flagrante ale bibliei, adica vreo doua-trei… sute
Faceti click pe linkul aferent — daca n-ai aferent, atunci du-te si cumpara-ti cartea.
http://www.librariabucuresti.com/Carti-Lexiconul-erorilor-biblice-0-1617-19-.htm
Ba, a propos de crestinoizi, tre’ sa ne intalnim o data sa-ti povestesc cum am inflacarat un popa spunandu-i ca si el e ateu
Acu, intre noi fie vorba, am prins gustu de popa intrigat si cred c-o sa recidivez. Cred ca o sa ard in iad, sau, mai rau, chiar pe pamant
)
Daca n-apucam sa ne intalnim, atunci sigur vei gasi episodul asta in cartea mea de memorii sau undeva intr-o nota de subsol la “Cuviincioasele invataturi ale Parintelui Dugheana catre poporul sau cre[s]tini”.
chiar mi-ar place sa vad un popa ce a constientizat ca e bisniar si sa-si scrie povestile pe blog. La modul cat mai realist, sa dea din casta toata industria bisericii.
Cum la fel ar trebui sa faca un functionar public sa arate toati prostii din sistemul de guvernare.
Daca Dumnezeu este atotputernic ar putea creea o stanca atat de mare incat sa nu poata sa o ridice?….. sau daca Dumnezeu este atotstiutor, de ce ii testeaza pe Adam si pe Eva in Gradina Edenului, daca este clar ca stie dinainte ca vor manca din fructul oprit…. ce rost are sa-ti demonstrezi ceva ce stii deja…si mai mult, imediat dupa aceasta intamplare Dumnezeu ii pedepseste pe cei 2…. daca au fost fara de pacat inainte sa muste din mar, de ce Dumnezeu, stiind ca cei 2 or sa faca exact acest lucru ii pedepseste?? inseamna ca chiar a vrut sa-i sileasca sa faca acel lucru numai pt a-i pedepsi si a-i face pe ei sa fie constienti de pedeapsa
nu imi vine sa cred…nu stiu cum de indura DUMNEZEU toate astea ..dar va veni sfarsitul si o sa va convingeti ..dar nu e nici o problema daca nu acceptati ca avem un DOMNITOR ,cu atat mai bine in CERURI vom fi mai putini si buni!
biblia a fost scrisa dupa 300 de ani de la moartea lui isus…in 300 de ani din vorba in vorba se mai adauga sau se mai scoate cate ceva ,dar noi tb sa fim foarte intelepti si sa stim sa selectam.Fiecare om este diferit si intelege biblia in felul lui,nu poti compara un medic cu un cioban …in apocalipsa sunt prezise toate semnele sfarsitului lumii…nu vi se pare ciudat ?ce se intampla azi a fost scris acum 2000 de ani ?BIBLIA este una ….nu ortodoxa,nu penticostala sau catolica ….
In V.T. DUMNEZEU spunea <>,dar in N.T. ISUS spune<> asa ca :crestinii din ziua de azi sunt dupa N.T. vrem nu vrem ,asta e …un DUMNEZEU tot exista ,cu toate ca noua ne-ar conveni sa nu existe ..asa ca sa fim noi mai liberi si fara sa avem prea multe pe constiinta,SA NE FACEM DE CAP …FARA CONSECINTE!
) dar ce bine ca nu se poate ..ca suntem pedepsiti cand trebuie.ALELUIA!!!!! si NU LASA DOAMNE PE NIMENI SA-TI DUCA NUMELE IN DESERT…
,
DINTE PENTRU DINTE, INTOARCE SI CELALALT OBRAZ
esti un prost … Ai auzit de Sfanta Treime ? retard prost !!! sunt mai multi DumnezeI? dute-n mata
Penibil. Imi vine sa rad, dar ma opreste mila pe care o am fata de oamenii care nu au puterea de a gandi logic.
O sa incerc sa nu ma lungesc pentru ca imi pierd timpul.
Articolul incepe cu amintirea a trei paragrafe din Geneza care, cica, ar fi in contradictie. I’m sorry, dar daca aia e contradictie inseamna ca am invatat limba romana degeaba pana acum.
Nu exista nicio contradictie intre Geneza 1:20, respectiv 1:21, si Geneza 2:19. Eu am inteles de ce spui tu ca exista o contradictie acolo, dar am inteles si faptul ca nu ai inteles tu paragrafele.
In Geneza 2:19 scria asa: “Si Domnul Dumnezeu, Care facuse din pamant toate fiarele campului si toate pasarile cerului…”, iar in Geneza 1:20 si 1:21 scrie cum a facut Dumnezeu pasarile din ape. La prima vedere pare o contradictie pentru ca Dumnezeu zice ca a facut pasarile din apa si apoi zice ca le-a facut din pamant, desi nu e chiar asa.
Sintagma “facuse din pamant toate fiarele campului si toate pasarile cerului” e inteleasa gresit pentru ca grupul “din pamant” este atribuit gresit si pentru “toate pasarile cerului”.
Ceea ce vreau sa spun este ca sintagma trebuia scrisa altfel si atunci nu mai ridica intrebari.
Daca era scrisa asa: Si Domnul Dumnezeu, Care facuse toate pasarile cerului si din pamant toate fiarele campului… nu ar mai fi zis nimic de vreo contradictie. Ati prins ideea? Sper ca da.
Mai sunt multe paragrafe care spui tu, Radu, sau cine a mai zis ca ar fi contradictii. Nu am timp sa stau sa argumentez fiecare paragraf pentru ca daca as avea ai vedea ca nu exista contradictii. De altfel, citatele pe care le-ai dat din Biblie nu sunt tocmai corecte, adica ori lipsec cuvinte, ori sunt prea multe, ori sunt spuse gresit.
Dau numai un exemplu. Paragraful 22 al capitolului 3 din Geneza spune asa: “Si a zis Domnul Dumnezeu: <>”… dupa cum se vede, acest paragraf difera fata de citatul tau de mai sus tot din Geneza 3:22.
Dumnezeu este unul, dar are trei personalitati. deaia zice “Noi”.
Ma rog, ma opresc aici pentru ca am treaba si ma gandesc ca altii vor sa-mi taie acum capul pentru ca nu sunt de acord cu ei. E usor sa spunem ca exista contradictii pentru ca nu stiam limba romana sau pentru ca ne lipseste putina logica si filozofie, dar e mai greu sa ne dam seama ca nu exista contradictii.
Bah fratzilor va ingreunatzi viatza degeaba, biblia e o adunatura de invatzaturi luate de evrei shi puse pentru a putea trai in societate, o lege subconstienta(desteptzi baietzi), dar problema e ca ateii sunt acuzatzi ca sunt imorali shi ca nu cred in dumnezeu pentru ca sa faca orice rau fara sai munstre constiintza, pffff mare gresheala!!, natura a evoluat ca sa supravietzuiasca, deci noi suntem programatzi sa supravietzuim shi sa ne inmultzim, deci ca sa ne inmultzim nu potzi sa te pui la ucis p unu shi p altu sau sal furi ca o satzi mearga rau shi no sa ai timp pt chestiile importante, nu zic ca nu exista un dumnezeu, dar cel din biblie din pacate e pre contradictoriu, shi chiar a vb cu moise daca e pana acolo cand era cu oile lu socruso shi i so aratat ca un tufis in flacari shi ia zis sa se descaltze deoarece e pamant sfant…., citizi biblia shi gasiti, buuuun…………., singura contradictzie care elimina credibilitatea bibliei e ca daca totzi am iesti din adam shi eva care au trait undeva prin iran, cum explici pe cei ce traiau in america, australia zone care sau descoperit relativ tarziu shi totushi erau oameni shi invetasera shi iei deja nijte zei, lor de ce nu lea dat duhul sfant sa scrie shi eie o biblie, bine intzeles e dumnezeul everilor in primul rand shi acu o scos povestea ca e a tutror oamenilor hai frate laso moale, shi la urma urmei pe dinozauri cine ia creat, shi deja teoria evolutzionista sa demonstrat cu vro 3 ani in urma un laborator din italia a creat prima celula sintetica, creata din subtante moarte, asha ca lasatzi argumentele care daca nu crezi intri in iad, ca ala e pentru copii, nu manca aia ca te bat shi ramai 1 saptamana pedepsit, shi nah daca a fost duhul sfant inspiratzia celor ceau scris bibliea de ce nu este o asemanare intre ce au scris ei, ah da fiecare era poet in stilu lui, deci sa intzeleg ca gandeau ei ce sa scrie nu venea d undeva, pace voua in continuare, shi nu tre sa fim crestini ca sa fim buni…… fitzi buni shi vi se intampla lucrui bune, numai bine shi ne mai auzim
Daca ar fi ca tu sa scrii un text si ai lua aleatoriu anumite randuri iti garantez ca nu vor avea acelasi inteles ca intreg textul. Pe langa asta am vazut exemple intre vechiul si noul tesatament, ori intre cele 2 sunt diferente, Isus este difernta si de aici au pornit schimbari in Lege. Un alt exemplu era ca in vechiul testament se cerea ochi pentru ochi si in noul testament scrie :cine iti da o palma intoarce-i si celalat obraz. Aceasta schimbare este viata lui Isus pe pamant, modul prin care el a trait si raspuns lumii.
Sa nu uitam ca Biblia e scria cu sute de ani in urma pe atunci nu exista asa zisa logica. Daca citesti scrierile cronicarilor romani crede-ma ca nu intelegi multe pentru ca gramatica era diferita de ce e azi.
Biblia este pentru toti nu doar pentru intelectuali, Dumnezeu nu a vorbit doar pentru intelectuali si cepntru toti. Sa nu uitam ca multi dintre cei care au scris Biblia nu erau mari filosofi ci tarani simpli. Daca Dumnezeu le chema la El prin expresii logice si gramaticale pentru noi azi, atunci nu ar fi inteles nimic avand in vedere modul de vorbire al acelor vremuri.
Pe de alta parte Dumnezeu nu are sex.
Credinta depinde de fiecare si punctul forte al ei este realitatea, faptele, trairile care pleaca de la acele cuvinte care cum spui tu nu au logica insa au practica in viata!
Limba romana de azi nu va ramane la fel peste sute de ani, atunci va suna negramatical.
Radu tin sa-ti multumesc ca ai prezentat contradictiile ce apar in biblie. Asta da dovada ca inca mai exista oameni educati, doritori de cunoastere. Se pare ca crestinismul nu a spalat creierul tuturor. Well done!
Bravo,in sfarsit cineva care vb deschis de asta:) contradictiile exisa in biblie si din cate am inteles is peste 1000
deci..intr-o carte “sfanta” nu pot exista asemenea greseli!
bv Radu!
raman uluit de ceea ce citesc!!unde este CREDINTA IN DUMNEZEU?in una din cele 10 porunci spune clar sa nu te indoiesti de dumnezeu:”Să nu iei în deșert Numele Domnului, Dumnezeului tău; căci Domnul nu va lăsa nepedepsit pe cel ce va lua în deșert Numele Lui.”..ce atatea contradictii..ce atat bataie de cap?este drept ca in biblie sunt multe contradictii si exemplul cel mai bun pe care il vedem scris este acela cu sarpele care este pedepsit de dumnezu pentru a se tara toata viata pe pamant si sa manance tarana(ce sarpe poate manca tarana)dar in fine..nu cadeti prada inselaciuni..nu va lasati dusi de nas..EI(voi specifica cine sunt:ei) vor doar sa va bage in suflet indoiala fata de dumnezeu..aceste contradictii nu fac altceva decat sa va faca sa va indoiti,sa va pierdeti credinta.v-ati gandit oare daca nu cumva de vina pt aceste contradictii sunt traducerile,sau daca nu cumva cineva si-a bagat nasul pt a scrie in biblie aceste contradictii?ati auzit de moguli?dap ei sunt de vina si ei isi bag nasul peste tot pt ca noi sa ne pierdem credinta..ei detin puterea absoluta..ei sunt cei mai bogati oameni de pe pamant care controleaza tot..ne controleaza pe noi,incepand de la guverne,confederatii,bancii..etc..se spune ca traim in democratie si libertate insa nu este adevarat..noi suntem doar niste sclavi pt ei..si ce doare este ca multi nu isi dau seama!!trezitiva la realitate!!in anul 2010 inca nu avem libertate si nici atat nu avem dreptul la adevar..si asta pt ca ei se tem ca noi sa stim adevarul..la vatican se pastreaza documente originale..foarte multe de care noi nici habar nu avem..poate si adevarata biblie,nu cea pe care au rescriso ei.papa este unul dintre cei care controleaza lumea,un mogul..alaturi de multi multi altii(kenedy,bush,bill gates,berlusconi,sarkozy….foarte multi)acestia toti il venereaza pe lucifer!!VOR SA NE PACALEASCA PE TOTI!!!TREZITI-VA LA REALITATE!!semnele sunt peste tot..semne demonice,semnele mogulice(piramida si ochiul lui lucifer,numarul demonic 666,steaua lui david..etc)vor sa ne controleze..si pe zi ce trece planul lor reuseste!!peste tot intalnim semnele lor,toate alimentele sunt marcate,ei controleaza tot…sper sa ne dam seama cu totii pana nu va fi prea tarziu..uniunea europeana este sediul lor alaturi de america..vor sa converteasca toata lumea intr-o singura religie..si sa faca un singur sef..pana si animalale au fost marcate si li s-au implantat cipuri..ce va urma!!da stiu noi!!in america deja s-au inceput :implantarea uni cip 666 in mana dreapta..nu va fi obligatoriu dar cine nu si-l va implanta nu va putea pe viitor sa mai cumpere nimic din magazine.acest cip le permite sa ne controleze sa stie totul despre noi,unde ne aflam..cati bani avem in cont etc..soldatii nato toti au acest cip implantat..la serviciu va trebui sa fim recunoscuti dupa acest cip..cine nu il va avea nu va fi angajat sau va fi dat afara,in sanatate la fel..nu vom avea parte de nici un serviciu medical daca nu avem cipul,este un haos total in care daca nu ne trezim toti vom avea de suferit..cititi apocalipsa lui ioan din biblie unde se spune de acest 666 si de cei care il vor purta..asta fac ei acum ne marcheaza!!orice miscare politica si tot ce se intampla in ziua de zi cu zi este controlata de ei..razboaiele primul si al doilea..au fost opera mogulilor..hitler era un mogul..explozia de la nagasky si hirosima tot opera lor(au vrut sa distruga cat mai multi ortodoxi)..daramarea turnurilor tot opera lor(apoi au dat vina pe osama..un personaj care nici nu exista…asta ca sa intre in razboi cu irakul,iranul…sa ia petrolul si sa puna stapanire pe tot..au dat vina pe terorism iar acum cu cipurile ca sa poata sa ni le bage spun ca este un mod de securitate contra teroristilor…TOTUL A FOST PLANIFICAT!!..SI ESTE!!..traim in minciuna intr-o libertate falsa in care nu avem dreptul la adevar,intr-o lume in care ei controleaza totul…sfarsitul se apropie ei stiu asta si ne marcheaza..pasapoartele electronice..buletinele 666 si implantul e ultima faza pentru a termina ce si-au propus.pastrati-va credinta si crede-ti in dumnezeu orice ar fi nu va lasati pacaliti..caci venirea fiului lui pe pamant se apropie!!!!!!!
bai nene, ma faci sa rad intrun hal =))), mai lasa iarba (cel putzin spunemi de unde o iei) ca exagerezi cat se poate de mult…….. adica 1 la mana 666 inseamna nero, 2 la mana biblia nu e o stiintza exacta, e o indrumare spirituala, doar ca noi o luam ca ceva palbabil, bine cel putzin o parte din oameni, shi e o gresheala ft mare, shi ca o mana de oameni sa controleze atatzia oameni, bafta frate, adica mai ramanem 6 miliarde, din care sa zicem ca jumate se uita toata ziua la tv shi pa aia chiar ii controleaza la creier zilnic…….., shi 3 la mana nu conteaza d unde vii, conteaza unde o sa ajungi, bill gates era un pulete intrun garaj, asha ca nu a mostenit averea ca shi altzi regi ca ai zice ca da, plm e o conspiratzie, dar suntem cu totzii oameni, shi totzi invatzam shi murim la un moment dat, asha ca stai lin cu paranoia, mai trage un cui in piept, shi nu te lasa pacalit de cuvinte, shi mai am o intrebare:
-”Daca omul nu inventa vorbirea shi scrisul, adica se descurca el doar prin semne care are nevoie pt a se hrani shi a se feri de primejdii, ar mai fi existat atatea conspiratzii, atatzia dumenezei aparutzi din toate paritzile?” Yo zic sa ne lasam de cuvinte shi sa ne facem treaba asha ca………………………………………..
fiecare are opinia lui sunt deacord pullhack!!!fiecare are mentalitatea lui..iar eu iti respect opinia insa vezi ca iti cam lipseste respectul!!insa crede-ma ca mai ai mult de mancat,sa cresti mare ca sa deschizi ochii la ce se intampla in jurul tau..ca esti total pedinafara..e greu de crezut?normal pt un ateu ca tine da,cel putin asa rezulta din vorbele tale!!CITEZ:
Bah fratzilor va ingreunatzi viatza degeaba, biblia e o adunatura de invatzaturi luate de evrei shi puse pentru a putea trai in societate, o lege subconstienta(desteptzi baietzi), dar problema e ca ateii sunt acuzatzi ca sunt imorali shi ca nu cred in dumnezeu pentru ca sa faca orice rau fara sai munstre constiintza, pffff mare gresheala!!,AM INCHEIAT CITATUL!!
zici ca 666 inseamna NERO,DA asa destept cum esti tu ce inseamna si nero?hai sa iti raspund eu:
In anul 37 – S-a născut Nero adik(Claudius Drusus Germanicus Caesar), împărat roman între anii 54-68 d.Hr.; a rămas în istorie pentru cruzimea de care a dat dovadă provocând, în anul 64, vestitul incendiu al Romei de care i-a făcut răspunzători pe creştini împotriva cărora a declanşat prima persecuţie din istoria Romei (m. 9 iunie 68)
Deci concluziile te las pe tine sa le tragi!!
fiecare gandeste si face ce vrea..crede ce vrea si in cine vrea!!!cum spune si in biblie:fiecare va fi judecat dupa faptele sale!!
pentru totii care inca mai au credinta si stiu despre ce vorbesc intrati aici si urmariti pana la capat..nu zic ca trebuie sa credeti absolut tot,dar sa va pastrati credinta in Dumnezeu,sa incercati sa fiti cat mai buni..pt ca lumea este deja plina de oameni rai..un total haos!!daca vom continua asa ne vom distruge singuri!!
CLICK aici!
http://www.mitrutstanoiu.ro/2008/08/21/ingerul-digital/
pfff, nimic, suntem un nimic, totul a pornit din nimic shi o sa ajungem un nimic, deci tot ce facem e un nimic, dragostea e un nimic, iubirea e un nimic, oamenii sunt un nimic, cel putzin
daca punem cap la cap teoriile “oamenilor de stiintza”, dar oare nu se insheala???? Daca nu atunci tot ce scriu e un nimic, dar in toate teoriile lor, e ceva inexplicabil, materie neagra, ………..
shi multe altele, nare rost sa ne bagam in teorie deoarece cand vine vorba de ce e in realitate nu e o teorie e o practica zilnica, saptamanala, anuala, masuratori pt viatza noastra, nu prea putem trece
chiar asha departe, deci daca toate teoriile au o necunoscuta inexplicabila, atunci hai sa o numim x. Acest x a facut sa fie universul asha cum il vedem, acest x a adus toate necesitatzile ca noi sa existam asha cum
suntem. Deci daca acest x a facut atatea pt noi, nimieni nu ia ceruto, nimeni nul cunoaste, nimeni nul vede, cica e invizibil shi nemasurat, nu intra pe nici o frecventza perceputa de om, vantu nul putem vede dar se poate
masura, nici vantul nu se vede dar se poate masura. Fumam, bem, ne drogam, mergem la biserica, mergem la meci, multe alte obiceiuri care ne dau o satisfactie imediata shi de scurta durata, doar in prezent, nu putem sa
mentzinem aceeashi stare tot timpul, variabila se schimba, suntem tristi, ne sinucidem, omoram alte fiintze, unii pt a manca, unii pt a avea mai multe chestii materiale, dar cu ce rost……… dc traim, dc murim, dc ne nastem, ordinea
pusa poate nu e buna, dar chiar ne nastem, sau traim din totdeauna, totzi suntem facutzi din aceleashi materiale, aceeashi structura, cred ca doar evoluam, nu murim, nu ne nastem, ci doar ne schimbam…. interesant ash zice
, dar daca nu murim nu ne nastem ci doar ne schimbam, pt ce, pt ce aceasta evolutzie, ca sa ajungem unde…..???? Sunt multe teorii, dar nu prea putem afla, tre sa credem in diferite chestii ca sa evoluam,
religia nea schimbat un curs care ar fi putut fi foarte diferit, a inapoiat civilizatzia cu mii de ani, dar daca doar acum am ajuns sa avem toata tehnologia de care dispunem, shi totushi toate dovezile stiintzifice duc intrun viitor sumbru,
moartea speciei umane probabil, daca religia a inapoiat acest efect, ar trebui sai multzumim, dar intodeauna exista un “dar”, toate religiile traiesc o mare minciuna shi ne includ pe totzi in ea, ne inchide mintziile, ne creeaza o stare rea,
ne face sa dorim moartea ca sa scapam de aceasta “suferintza”, suntem satui de tot ce sa intamplat, ceea ce ni se intampla, toate obiceiurile de care nu ne putem dizlipi, spunem ca e rau sa fumam, dar adevarue ca noi afumam pamatul conducand o mashina, facand
un concert super mare, construind atatea casa de care nu avem nevoie, muzee care stau goale pline doar de obiceiuri, in timp ce altzii mor pe strazi, dar asta e bine, e bine sa vizitam un muzeu, asha aflam despre stramosii nostri, ce au facut ei, dar daca
tot invatzam din ce au facut ei, dc repetam aceleashi gresheli tot timpu, razboaie, foamete, ura, nebunie, megalomanie, dorintza de a te afirma, multe alte obiceiuri ce leam moshtenim ai zice…….., dar daca tot facem aceeleashi gresheli, inseamna un singur lucru
ca nu murimm nu ne nashtem ci ne schimbam, dar foarte putzin, am evoluat mult mai mult, dar avem aceleashi obiceuri, din totdeauna au existat defavorizatzi care au disparut, specii de animale ce nu am mai putut rezista conditziile oferite de pamant, acum, chiar shi oamenii
ne impartzim pe specii, sunte cei saraci, cei din clasa mijlocie ce habar nau de nimic(tzin in spate pe urmatoare rasa) shi cei bogatzi care se pare ca sunt in varful evolutziei (cel putzin asha se pare).
Atunci cei bogatzi care au ajuns in varf au avut un secret sau ceva ce restu nu stiu, cum un om poate sa aibe un iaht super gigantic doar ca se plimbe cu curvele, in timp ce altzii ishi construiesc barcutze pt a pleca din africa pt o viatza mai buna, cum poate un asha om sa
doarma, care ii secretul lui, nare constiintza, in religie se spune ca fiecare ishi primeste meritul, ceea ce a facut in viatza lui o va primi dupa ce moare, dar cum nu murim ci doar ne schimbam, atunci ma intreb unde o sa ajungem, q totzii sa avem un “iaht”, sau totzi sa
sa disparem, prea mult lacomie, prea multa ignorantza, prea multa minciuna, totzi mintzim, dar ce ne face diferitzi??? modul in care traim? unde ne nashtem? unde evoluam mai bine spus?, ADN-ul, cica el transmite cine suntem din generatzie in generatzie, banuiesc ca schimbarile
care se produc in ADN tind spre perfectiune, deci dupa 200.000 de ani de evolutzie acum avem cel mai perfect ADN, dar nu se prea vedeeeeeeeeeeeeee, cum sa fim ce mai buna varianta a ADN-ului cand suntem asha lacomi, asha minicinoshi, doar daca spre asta tind toate lucrurile, spre
supravietzuirea celui mai “bun”, cel mai tare, asta e legea junglei, legea naturii, dar noi suntem oameni, am facut ceam vrut noi cu natura, chiar putem sa o nimicim intr-o secunda, suntem in varful tuturor lucrurilor care exista pana acum shi totushi am moshtenit lacomia naturii,
deci natura noastra e sa fim rai, plini de ura, shi indiferentza, dar daca am ajuns in varf, de ce nu schimbam asta, chiar nu am reushi, chiar suntem asha de neschimbabili, adica nu putem sa facem lucrurile inspre bucuria tuturor, nu putem sa ne deschidem in ultimu nivel,
sa devenim zei, propriu nostru d-zeu, noi sa decidem ce facem in viitor, daca tot nu murim ci doar evoluam dc sa nu o facem bine, dc nu lasam obiceiurile, shi facem ceea ce trebuie, dar ce e ceea ce trebuie? Care ii raspunsul? Ce ar trebui sa facem?
Poi in primul tre sa facem nimic din ce obisnuiam sa facem, sa nu mai fim asha parazitzi, dar cum sa schimbam atatzia ani de evoulutzie in catziva ani, sau luni chiar…….. greu, itzi zic ft greu, suntem acaparatzi din toate partzile, neam obishnuit sa facem aceleashi chestii
sa ne casatorim sa avem copii shi sa muncim tot timpul, ca sa putem satisface societatea, pt a nu fi exclushi, dar dc atata suferintza, dc ne chinuim asha mult cand lucrurile sunt asha simple, sau probabil nu e asha simplu, e greu sa nu ne mai uitam la tv, asha nu ne mai putem
simtzi bine shtiind ca cineva o duce mai rau decat noi, nam putea fi fericitzi fara serialul nostru favorit, nu neam simtzi bine fara sa stim cine a divortzat din lumea tv, cine a mai murit, toate aceste pierderi de timp, e greu sa nu ne spargem mintzile cu iarba, coca, shi multe alte
substantze care itzi schimba starea naturala, egoisti pana la madulare, pana in creshtetul capului, nam ajuta pe cineva fara un profit, sa nu vb d corporatzii, capitalim, politica, ele nau nici o vina, sunt doar teorii care ar face viatza noastra perfecta, dar nu o face,
ai cui e vina ca 20 % din oameni ishi bat pula cum vro ei de ceilaltzi 80%, poi io cred ca a indiferentzei, a faptului ca ne temem de o schimbare, ne place sa ramanem la obiceiuri, omoram tauri cu sabii, macam carne crescuta cu combustibil, rupem din pamant ca sa mentzinem pe cei 20% in
continuare unde sunt, ii ajutam sa fie ceea ce sunt, ii atacam prin cuvinte ce se pierd in vant, shi incarca cerul cu ele, shi Dumnezeu sa ne fereasca cand o sa se descarce cu toata puterea. A cui e vina ca mor atzia oameni, e vina noastra, tot ce se intampla e vina noastra,
nasol ca in evolutzia noastra am luat cel mai prost obicei, cel de a da vina pe altcineva ca se ne simtim bine, inloc sa reglam tot ceea ce am facut rau, atatea razboaie, totzi zicem ca nu le vrem, atunci dc se produc, pt ca vreau doar politicienii, nu e pt ca noi nu punem capat
la obiceiurile noatre, nu dam fatza cu pericolele, punem pe altzii in fatza lor, totzi am facuto, e un obicei ce se transmite prin adn probabil, dar cum sar putea schimba adn-ul, unii zic ca acolo se mentzine toate amintirile stramoshilor nostrii, atunci cum putem schimba faptul
ca folosim in continuare aceleashi obiceuri, cum putem suprima dorintza de a ne simtzi bine shtiind ca altcineva se simtte rau,isus spunea ca trebuie sa ne iubim aproapele, shi sa ii facem ceea ce near place sa ne faca shi nou, na fost primu care a spus asta, dar cum au ajuns
doar o parte din oameni sa faca chestia asta, dc restu tind sa profite de situatziile altora, probabile e d vina x, dar mai e o problema in ecuatzie, intoteauna exista un opus la un anumit fenomen sau lucru, deci exista caldura exista frig, exista lumina intuneric, deci acest x trebuie sa
aibe opusul lui, sal numim y, asha de shmecherie, acest y face exact opusul lu x, adica vrea sa aduca totul la un final, sa distruga tot ce a creat x, dar dc? dc nu ne putem impotrivi, daca noi putem distruge ceea ce x face , atunci dc nu putem sa facem opusul lu y, adica sa mentzinem
munca lu x nu sa ajutam pe y, sa facem ca variabila x sa fie infinita, cum shi cu caldura, putem face sa fie numai cald, sau sa fie numai frig, dc nu putem sa facem sa fie doar x ca shi constanta in evolutzia noastra, dc tre sa fie amandoua, pt un echilibru??? Ce echilibru?
Natura cica are un echilibru, dar cine la determinat shi cum, dupa ce variabile, pt a ne fi noua mai bine, de unde stie ca ala e echilibru perfect, daca nu a incercat alt echilibru, in teorie e singurul echilibru, dar tot in teorie comunismul ar fi bun, shi tot in teorie suntem
nishte nimicuri, dar x a demonstrat ca traim pt ceva, am ajuns unde suntem pt ceva, inca nu ne putem da seama de acel ceva, sal numim z, acest z este tzinta noastra, acolo unde vrem sa ajungem la final, cand y pune capat lu x, deci ecuatzia ar fi cam asha x-y=z, atunci x=z+y, deci x este totul
shi nu putem schimba nimic, dar astea sunt doar teorii, inca nam parcurs nici 1% din drumul care tre sal parcurgem. Inca nu avem toata intzelepciunea de care avem nevoie, inca nam ajuns sa fim noi factoru x, noi sa decidem unde e z shi noi sa decidem ce sa facem cu y, il facem sashi schimbe
opinia sau il eliminam din ecuatzie shi ecuatzia sa fie cam asha x=z, deci noi egali cu locul unde o sa ajungem, deci fiind x(zei) o sa putem decide tot. Deci concluzia care o trag e ca z e in noi, acel loc unde vrem sa ajungem e chiar in noi, dar daca acel loc e in noi atunci sar putea masura?
Daca in fond suntem x, shi x nea creat pe noi, deci din ceea ce suntem formatzi, toate moleculele, nu dispar ci evolueaza, ne aduce in stadiul optim, stadiul infinit, atunci suntem deja zei, detzinem controlul asupra tot ce ne inconjoara, atunci dc nu putem sa ne schimbam, dc continuam cu acealeashi obiceiuri dc continuam asha ????????’ asta e cea mai mare intrebare a omenirii, “De ce continuam sa fim la fel cand putem schimba orice???” nu de unde venim shi unde mergem, astea sunt relative, fara nici o importantza, tot acolo o sa ajungem, shi tot de acolo am venit, oricare ar fi raspunsul la ultima intrebare.
1. Iuda a luptat si castigat cata vreme a fost alaturi de Dumnezeu. Judecatori capitolul 2, verset 3.
2.Nu ai auzit de trinitate. Bun : Dumnezeu Tatal, Dumnezeu Fiul si Dumnezeu Duhul Sfant.
Tatal este atotputernic, fara voia Lui nimeni nu poate face absolut nimic , nici Satana, nici macar Domnul Isus Christos.( stii Biblia , gasesti tu la ce ma refer).
Daca este atotputernic si nu-si imparte slava cu nimeni ( afirmatie pe care El Insusi o face, dar de vreme ce cunosti Biblia atat de bine stii unde sa o gasesti ) , cum ar putea El sa ingaduie alti dumnezei ?( de fapt la idolise refera, gasesti si in proroci )
3.Cine din vremea lui Isus i-a auzit glasul? Se referea Isus, sau apostolul Pavel , celor din trecut, sau celor prezenti ?
Daca tot voiai sa aduci argumente impotriva Bibliei, de ce nu ai mentionat din cartea Exodului, sau 1 Imparati, sau Isaia,sau poate din cartea prorocului Ezechiel?
Nu ca vreau sa par doctor in teologie, darvreau ca astea sa stea de marturie. Stii tu la ce ma refer.
Desigur ai citit in cartea lui Isaia 26:21 si 45 : 19 – 21 .
1. Partea a doua.
Cu toata logica ta se pare ca nu faci diferenta dintre furt si daruri. Nu iti zic mai mult.
2.Sfintenia lui Dumnezeu nu permite, nici macar astazi, un pacat cat de mic . Pentru aceasta s-a dat o jertfa de ispasire mai de pret decat sangele animalelor.
Pe de alta parte, Dumnezeu a poruncit ca cel care se abate de la Legea Lui sa fie omorat, El insusi arzand pe cei doi fii ai lui Aaron. Ca sa intelegi ce inseamna sfintenia in ochii lui Dumnezeu.
Dar daca un om face planuri rele, in mod intentionat impotriva fratelui sau ( tot in Lege e scris, nu stiu cum de ti-o scapat), atunci este omucidere.
Pe de alta parte, cand se intampla un accident … de fapt stii tu mai bine, ca tot in Lege e scris.
3. Femeia este mai slaba in general fata de barbat. Barbatul gandeste cu mintea, ratiunea, pe cand o femeie este sentimentala. Cazul lui Ahab, stii tu cine, sau al Ataliei nu-ti spun nimic?
Daca ai fi citit,ai fi vazut ca Dumnezeu ar fi dat gloria victorie lui Barac, un barbat.
Daca citesti Biblia Noua Traducere in Limba Romana vei vedea mai multe corecturi de traducere fata de editia Cornilescu. Si nu sunt erezii, cum afirma cineva mai sus.
Inteleptul cauta sa cunoasca tot mai mult pana sa aduca acuze , mai ales usor de combatut.
Biblia Cornilescu ar fi apartinut bisericii Ortodoxe, daca nu se lamurea de inconcordanta religiei otodoxe cu Scriptura in timp ce o traducea, calugarul Cornilescu.http://ro.wikipedia.org/wiki/Dumitru_Cornilescu